Regulamin Klubu Hodowcy
Regulamin programu lojalnościowego „Klub Hodowcy” z dnia 06.11.2025 r.
Spis treści
- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Cel Klubu Hodowcy
- Kwalifikacja i przystąpienie do Klubu Hodowcy
- Promocja w ramach Klubu Hodowcy – Punkty
- Warunki Aktywacji Gratyfikacji
- Gratyfikacje
- Dodatkowe bonusy
- Dodatkowe promocje dla członków Klubu Hodowcy
- Regulamin promocji „1+1 za 1 zł”
- Newsletter Klubu Hodowcy
- Warunki zawieszenia i zakończenia udziału w Klubie Hodowcy
- Reklamacje
- Postanowienia końcowe
- Postanowienia ogólne
1.1. Ten Regulamin określa ogólne warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym „Klub Hodowcy”, w szczególności warunki przystępowania i występowania z niego, zdobywania punktów i wymiany ich na gratyfikacje.
1.2. Program lojalnościowy „Klub Hodowcy” organizowany jest przez REGIS sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Walerego Sławka 3A, kod pocztowy 30-633, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000129238, NIP 683-000-75-37, nr REGON 350534035, kapitał zakładowy 510 000 zł (wpłacony w całości).
1.3. Do programu lojalnościowego „Klub Hodowcy” przystąpić mogą hodowcy psów lub kotów spełniający warunki tego Regulaminu.
1.4. Ten Regulamin:
– określa zasady uczestnictwa w Klubie Hodowcy oraz warunki przyznawania i realizacji gratyfikacji dla Hodowcy,
– stanowi Regulamin szczegółowy w rozumieniu „Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną platformy i sklepu internetowego Vetfood” dostępnego pod adresem https://www.vetfood.pl/regulamin/.
1.5 Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem https://www.vetfood.pl/regulamin/ i każdy Hodowca ma obowiązek zapoznać się z jego treścią przed przystąpieniem do Klubu Hodowcy. - Definicje
2.1. Na potrzeby tego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie użytych w nim wyrażeń zapisanych wielką literą:
2.1.1. Aktywacja Gratyfikacji – Usługa polegająca na możliwości wymiany zgromadzonych Punktów na Gratyfikacje.
2.1.2. Gratyfikacja – rzecz lub rzeczy przekazywane na własność Hodowcy w zamian za Punkty w ramach Aktywacji Gratyfikacji
2.1.3. Hodowca – Osoba fizyczna prowadząca hodowlę psów lub kotów rasowych, posiadającą zarejestrowany przydomek hodowlany w uznanej organizacji kynologicznej lub felinologicznej, której statutowym celem jest hodowla psów lub kotów rasowych, albo Przedsiębiorca w rozumieniu Regulaminu sklepu, będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43¹ Kodeksu cywilnego, prowadzący zarobkową, zorganizowaną i ciągłą działalność polegającą na hodowli psów rasowych lub kotów rasowych, spełniający wymagania z pkt 4.5, który uzyskał akceptację Sprzedawcy w zakresie przystąpienia do Klubu.
2.1.4. Klub – Usługa Sprzedawcy stanowiąca Promocję – program lojalnościowy pod nazwą „Klub Hodowcy”, na mocy którego Sprzedawca przyznaje Hodowcom możliwość zdobywania Punktów zgodnie z pkt 5 i wymiany ich na Gratyfikacje zgodnie z pkt 6 i pkt 7.
2.1.5. Konto Hodowcy – Usługa świadczona drogą elektroniczną. Wariant Konta dostępny po spełnieniu warunków i na zasadach z pkt 4.2-4.9 którego posiadanie jest warunkiem uczestnictwa w Klubie.
2.1.6. Kod autoryzacji Hodowcy – dane cyfrowe jednokrotnie identyfikujące Hodowcę celem umożliwienia mu Rejestracji lub przekształcenia istniejącego Konta, aby dołączyć do Klubu Hodowców przekazywane przez Sprzedawcę lub jego przedstawicieli lub partnerów.
2.1.7. Punkty – wirtualne jednostki wartości, naliczane na koncie Hodowcy przez Sprzedawcę zgodnie z zasadami określonymi w tym Regulaminie, stanowiące podstawę do aktywacji gratyfikacji oraz ich wymiany na nagrody lub zniżki oferowane w ramach Klubu Hodowcy. Punkty nie stanowią pieniądza elektronicznego, bonu towarowego, ani żadnego innego instrumentu płatniczego i nie podlegają wymianie na gotówkę.
2.1.8. Regulamin – ten regulamin programu lojalnościowego „Klub Hodowców” wraz ze wszystkimi załącznikami do niego i wraz ze wszystkimi jego zmianami.
2.1.9. Regulamin sklepu – Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną platformy i sklepu internetowego Vetfood” dostępnego pod adresem https://www.vetfood.pl/
2.1.10. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę na stronie internetowej pod adresem https://www.vetfood.pl/sklep/.
2.2. Terminy zapisane w tym Regulaminie wielkimi literami, a niezdefiniowane w pkt 2.1, mają znaczenie nadane im w Regulaminie sklepu. - Cel Klubu Hodowcy
3.1. Celem Klubu jest zapewnienie Hodowcom profesjonalnego wsparcia w zakresie Zamawiania Produktów na warunkach dostosowanych do ich potrzeb w zakresie zidentyfikowanym i określonym przez Sprzedawcę w ramach jego bieżącej polityki działalności produkcyjnej, handlowej i marketingowej.
3.2. Szczegółowymi celami Klubu są także:
3.2.1. prowadzenie Promocji Towarów dla Hodowców poprzez programy lojalnościowe,
3.2.2. wspieranie i promowanie przez Sprzedawcę prowadzenia hodowli zgodnej z przepisami prawa, przepisami branżowymi i etycznych form prowadzenia hodowli zwierząt domowych,
3.2.3. promowanie wysokiej jakości poziomu opieki nad zwierzętami domowymi. - Kwalifikacja i przystąpienie do Klubu
4.1. Przystąpienie do Klubu wymaga Rejestracji jako Hodowca i akceptacji Regulaminu sklepu oraz tego Regulaminu.
4.2. Założenie Konta jako Hodowca – Rejestracja jako Hodowca – wymaga akceptacji Sprzedawcy, która następuje:
4.2.1. przez weryfikację i potwierdzenie Rejestracji Hodowcy przez Sprzedawcę, wówczas do czasu takiego potwierdzenia Rejestracja Konta Hodowcy oczekuje, a Konto nie jest aktywne.
4.2.2. bez dodatkowej weryfikacji – poprzez wykorzystanie unikalnego identyfikatora dla danego Hodowcy, który został udostępniony przez Sprzedawcę lub jego partnerów dla danego Hodowcy. Możliwość skorzystania z tej formy rejestracji zostanie wprowadzona w późniejszym terminie, o czym Sprzedawca poinformuje Użytkowników za pośrednictwem Sklepu lub innego kanału komunikacji.
4.3. Rejestracja wymaga w każdym wypadku załadowania na Konto lub do formularza Rejestracyjnego, stosownie do trybu przystąpienia do Klubu Hodowcy z pkt 4.2 elektronicznej kopii dokumentu poświadczającego rejestrację przydomka hodowlanego dla Hodowcy.
4.4. Klient posiadający już Konto nie ma możliwości samodzielnego przekształcenia go w Konto Hodowcy. W celu dokonania rejestracji jako Hodowca, Klient powinien zwrócić się do Administratora z prośbą o usunięcie danych przypisanych do dotychczasowego Konta, a następnie przeprowadzić procedurę rejestracji Konta Hodowcy zgodnie z pkt4.2. W przypadku chęci założenia Konta Hodowcy z wykorzystaniem innego adresu e-mail, Klient dokonuje nowej rejestracji w Sklepie.
4.5. Status Hodowcy w ramach Klubu może uzyskać:
4.5.1. osoba fizyczna prowadząca hodowlę psów lub kotów rasowych zarejestrowaną w uznanej organizacji kynologicznej lub felinologicznej, której statutowym celem jest hodowla tych zwierząt, posiadająca zarejestrowany przydomek hodowlany i prowadząca hodowlę zgodnie z zasadami tej organizacji, lub
4.5.2. Przedsiębiorca w rozumieniu Regulaminu sklepu, będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43¹ Kodeksu cywilnego, zarejestrowany we właściwym rejestrze (CEIDG lub KRS) i prowadzący aktywną działalność gospodarczą polegającą na hodowli psów lub kotów rasowych, spełniający wymagania określone w pkt 4.5.3 i 4.5.4.
4.5.3. W przypadku hodowli psów rasowych – będący członkiem Związku Kynologicznego w Polsce (ZKwP), posiadający zarejestrowany przydomek hodowlany i prowadzący hodowlę zgodnie z zasadami tej organizacji oraz ewentualnie innej organizacji kynologicznej, do której należy, w tym American Kennel Club (AKC).
4.5.4. W przypadku hodowli kotów rasowych – będący członkiem Polskiej Federacji Felinologicznej – FELIS POLONIA (FPL), posiadający zarejestrowany przydomek hodowlany i prowadzący hodowlę zgodnie z zasadami tej organizacji oraz ewentualnie innej organizacji felinologicznej, do której należy
4.5.5. który jedną z działalności z pkt 4.5.2 prowadzi co najmniej 1 (jeden) rok,
4.5.6. dokonał prawidłowej Rejestracji Konta dla Hodowcy w Sklepie i Konto to jest aktywne,
4.5.7. wobec którego nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności gospodarczej w jakimkolwiek zakresie,
4.5.8. wobec którego nie orzeczono kar za przestępstwa lub wykroczenia związane ze zwierzętami, ochroną życia środowiskiem i obrotem gospodarczym,
4.5.9. wobec którego organów statutowych, osób pełniących stanowiska kierownicze i przedstawicieli nie orzeczono kar za przestępstwa lub wykroczenia związane ze zwierzętami, ochroną życia środowiskiem i obrotem gospodarczym,
4.5.10. wobec którego organizacje, o których mowa w pkt nie wydały negatywnych opinii,
4.5.5. który cieszy się nieposzlakowaną opinią w środowisku kynologicznym lub felinologicznym.
4.6. Zabronione jest przekazywanie Kodu autoryzacji Hodowcy jakimkolwiek osobom trzecim poza Hodowcą i jego personelem w zakresie, w jakim działa on na zlecenie Hodowcy. Funkcjonalność związana z wykorzystaniem Kodu autoryzacji zostanie udostępniona w późniejszym terminie.
4.7. W przypadku, gdy Hodowca nie korzysta z Kodu autoryzacji Hodowcy, weryfikacja założenia lub przekształcenia Konta w Konto branżowe dla Hodowcy następuje nie później niż w terminie 3 Dni roboczych.
4.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przystąpienia Klienta do Klubu Hodowcy z przyczyn wskazanych w pkt 4.5, przy czym nie jest zobowiązany aktywnie informować o przyczynach tych decyzji.
4.9. W każdym czasie Sprzedawca:
4.9.1. może sprawdzić spełnianie przez Hodowcę kryteriów z pkt 4.5, a w razie ich niespełniania może wezwać Hodowcę do złożenia wyjaśnień, dokumentów i innych dowodów w terminie nie krótszym niż 3 Dni robocze,
4.9.2. w razie niespełnienia kryteriów z pkt 4.4 Sprzedawca może uczestnictwo w Klubie Hodowcy lub powiązane z nim Konto Hodowcy zawiesić lub usunąć, przy czym usunięcie Konta oznacza natychmiastowe wypowiedzenie Umowy w tym zakresie - Promocja w ramach Klubu Hodowcy – Punkty
5.1. Zawierając Umowy sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu Hodowca, gromadzi punkty naliczane zgodnie od każdej sprzedaży zgodnie z zasadami tego pkt 5.
5.2. Punkty zapisywane są na Koncie branżowym Hodowcy.
5.3. Za każde wydane 5,00 zł brutto (pięć złotych brutto) (bez podatku od towarów i usług) w ramach jednego Zamówienia, Hodowca otrzymuje 1 (jeden) Punkt. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany tego przelicznika punktowego, o czym Hodowcy zostaną poinformowani zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Aktualny przelicznik Punktów jest zawsze dostępny w Panelu Hodowcy i w aktualnej wersji Regulaminu.
5.4. Punkty naliczane są na bieżąco za każde zrealizowane Zamówienie i są sumowane na Koncie Hodowcy.
5.5. W przypadku anulowania lub zwrotu Zamówienia, Punkty naliczone za to zamówienie zostają odpowiednio cofnięte z Konta Hodowcy.
5.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ręcznej korekty naliczonych Punktów w uzasadnionych przypadkach (np. reklamacje, nadużycia, błędy techniczne).
5.7. Niektóre Towary lub kategorie Towarów mogą zostać wyłączone z możliwości zdobywania Punktów. Informacja o takich wyłączeniach będzie każdorazowo dostępna w opisie Towaru w Sklepie lub w panelu na Koncie branżowym Hodowcy.
5.8. Hodowca może wymieniać Punkty zgodnie z pkt 6.
5.9. W panelu oraz na stronie koszyka na Koncie branżowym Hodowcy w Sklepie, Hodowca będzie widział bieżący komunikat o postępie w Aktywacji Gratyfikacji, np.: „Aby odblokować ten rabat musisz zdobyć jeszcze 60 punktów Dodaj produkty za min. 299,00 zł”. Wartość ta jest pobierana na podstawie sumy Zamówień z aktualnego miesiąca rozliczeniowego zgodnie z Regulaminem.
5.10. W panelu na Koncie branżowym Hodowcy będzie dostępna pełna historia zdobytych i wykorzystanych Punktów, a także informacja, na co punkty zostały wymienione. - Warunki Aktywacji Gratyfikacji
6.1. Aktywacji Gratyfikacji jest możliwa po spełnieniu jeśli suma wartości brutto (z podatkiem od towarów i usług) wszystkich zrealizowanych przez Hodowcę Zamówień w danym kwartale kalendarzowym wynosi minimum 299,00 zł brutto (z podatkiem od towarów i usług).
6.2. Punkty sumują się cały czas, ale mogą być wymienione na Gratyfikacje na nagrody dopiero po Aktywacji Gratyfikacji.
6.3. Na miesiąc przed upływem terminu ważności Punktów, Hodowca otrzyma automatyczne powiadomienie e-mail z przypomnieniem o zbliżającym się wygaśnięciu Punktów oraz informacją o aktualnej liczbie Punktów dostępnych do wykorzystania.
6.4. Po Aktywacji Gratyfikacji Hodowca ma możliwość samodzielnego wyboru jednej lub kilku dostępnych opcji Gratyfikacji za zgromadzone Punkty, w zależności od liczby posiadanych Punktów.
W ramach jednego zamówienia Hodowca może wykorzystać więcej niż jedną Gratyfikację, z zastrzeżeniem, że rabat za Punkty może być wykorzystany tylko jeden raz na jedno zamówienie. - Gratyfikacje
7.1. Po zgromadzeniu wystarczającej liczby Punktów i po Aktywacji Gratyfikacji Hodowca, może wybrać jedną z poniższych opcji Gratyfikacji:
7.1.1. wyprawka dla psa lub kota „Dobry Start”:
7.1.1.1. wyprawki są przypisane do konkretnych zestawów Towarów Sprzedawcy dostępnych w Sklepie i oznaczonych jako Gratyfikacje Klubu Hodowcy,
7.1.1.2. każda wyprawka ma określoną wartość wyrażoną w Punktach. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przypisywania różnych wartości punktowych do różnych zestawów wyprawek,
7.1.1.3. Hodowca Zamawia wybraną wyprawkę poprzez dedykowaną funkcjonalność w Sklepie, poprzez Konto branżowe Hodowcy. Wysyłka wyprawki następuje po jej Zamówieniu zgodnie z ogólnymi regułami Regulaminu Sklepu.
7.1.2. rabat 10% na kolejne Zamówienie:
7.1.2.1. wartość rabatu pomniejsza najbliższe Zamówienie Hodowcy, dla którego je wykorzysta,
7.1.2.1. Rabat może być wykorzystany w dowolnym momencie po jego przyznaniu, nie tylko w kolejnym miesiącu rozliczeniowym, a jego wykorzystanie odejmuje określoną liczbę Punktów z puli zgromadzonej przez Hodowcę zgodnie z tym Regulaminem - Dodatkowe bonusy
8.1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania, modyfikowania oraz usuwania dodatkowych bonusów punktowych w ramach programu. Aktualnie obowiązujący dodatkowy bonus polega na tym, że uczestnik, który w danym miesiącu zdobędzie 300 punktów, otrzymuje na koniec miesiąca jednorazowo 60 punktów bonusowych.
8.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany zasad przyznawania bonusów, ich wysokości, a także do całkowitego usunięcia bonusów, z obowiązkiem poinformowania uczestników o wprowadzonych zmianach w sposób przyjęty w programie. - Dodatkowe promocje dla członków Klubu Hodowcy
9.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do organizowania okresowych promocji. - Regulamin promocji „1 + 1 za 1 zł”
10.1. Organizator promocji
10.1.1. Organizatorem promocji „1 + 1 za 1 zł” jest Regis Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Walerego Sławka 3A, kod pocztowy 30-633, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000129238, NIP 683-000-75-37, nr REGON 350534035, kapitał zakładowy 510 000 zł (wpłacony w całości)., prowadząca sklep internetowy pod adresem www.vetfood.pl/sklep zwana dalej „Organizatorem”.
10.2. Czas trwania promocji
10.1.2. Promocja obowiązuje od 06.11.2025 do 27.11.2025 roku lub do wyczerpania zapasów produktów objętych promocją.
10.3. Zasady promocji
10.3.1. Promocja polega na możliwości zakupu drugiego takiego samego produktu za 1 zł brutto po spełnieniu warunków określonych poniżej.
10.3.2. W promocji biorą udział następujące produkty:
Puppy Milk+
For Calm
Hypo Derm Shampoo pH 7
10.3.3. Aby skorzystać z promocji, Hodowca musi równocześnie spełnić następujące warunki:
– dodać do koszyka co najmniej jeden z powyższych produktów w cenie regularnej,
– osiągnąć wartość koszyka min. 100 zł brutto,
– wpisać kod odpowiadający danemu produktowi w polu dedykowanym polu „Wpisz kod rabatowy” w koszyku lub przy składaniu zamówienia:
– puppymilk – dla produktu Puppy Milk+,
– forcalm – dla produktu For Calm,
– hypoderm – dla produktu Hypo Derm Shampoo pH 7
10.3.4. Po spełnieniu powyższych warunków system automatycznie obniży cenę drugiego takiego samego produktu do 1 zł brutto.
10.3.5. Każdy kod promocyjny można wykorzystać tylko raz na jedno zamówienie. Promocja obejmuje maksymalnie jedną parę promocyjną (jeden produkt w cenie regularnej + drugi taki sam za 1 zł brutto).
10.3.6. Kody promocyjne w ramach akcji „1 + 1 za 1 zł” (puppymilk, forcalm, hypoderm) mogą być użyte łącznie w jednym zamówieniu. Każdy z kodów działa niezależnie na przypisany mu produkt, zgodnie z zasadą „drugi taki sam produkt za 1 zł brutto”. Promocja nie łączy się z innymi promocjami lub rabatami, chyba że Organizator postanowi inaczej.
10.3.7. Cena 1 zł dotyczy drugiego produktu w parze i uwzględnia już wszystkie obowiązujące rabaty i podatki. Produkty nie sumują się między sobą – nie można łączyć różnych rodzajów produktów w jednej parze promocyjnej.
10.3.8. W związku z automatycznym sposobem przeliczania podatków i rabatów w systemie sklepowym ostateczna cena produktów po zastosowaniu promocji lub kuponu rabatowego może różnić się nieznacznie (maksymalnie o kilka groszy) od wartości nominalnej rabatu.
10.3.9. Różnica ta wynika z technicznego sposobu zaokrągleń i nie wpływa na wysokość świadczenia Konsumenta. Ceny prezentowane przy podsumowaniu zamówienia są wiążące w momencie dokonania zakupu. W przypadku rozbieżności wynikających z zaokrągleń kwot, obowiązuje cena wskazana w koszyku.
10.3.10. W podsumowaniu koszyka lub zamówienia może być wyświetlona łączna wartość zastosowanego rabatu technicznego, która może różnić się od prostego porównania cen produktów. Wynika to z mechanizmu przeliczania zniżek w systemie sprzedażowym.
10.3.11. Wartość ta nie wpływa na prawidłowość naliczenia ceny promocyjnej – końcowa cena 1 zł brutto za drugi produkt jest zgodna z zasadami promocji.
10.4 Ograniczenia
10.4.1. Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym www.vetfood.pl/sklep
10.4.2. Ilość produktów promocyjnych jest ograniczona.
10.4.3. Promocja nie obejmuje zakupów hurtowych ani odsprzedaży.
10.5. Zwroty i reklamacje
10.5.1. W przypadku zwrotu jednego z produktów z pary promocyjnej, drugi produkt rozliczany jest według ceny regularnej obowiązującej w dniu zakupu.
10.5.2. Pozostałe zasady dotyczące zwrotów i reklamacji określa regulamin sklepu internetowego.
10.6. Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji w dowolnym momencie, o czym poinformuje na stronie sklepu.
10.6.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia 10.6.2. Regulaminu sklepu internetowego oraz przepisy prawa polskiego. - Newsletter Klubu Hodowcy
W ramach Klubu Hodowcy Sprzedawca udostępnia możliwość zapisania się do Newslettera, wyrażenie przez Hodowcę zgody na otrzymywanie ofert handlowych drogą elektroniczną (Newsletter) jest opcjonalne i nie stanowi warunku uczestnictwa w Klubie Hodowcy. Funkcjonalność ta zostanie udostępniona w późniejszym terminie. Wyrażenie przez Hodowcę zgody na otrzymywanie ofert handlowych drogą elektroniczną (Newsletter) będzie opcjonalne i nie będzie stanowiło warunku uczestnictwa w Klubie Hodowcy. - Warunki zawieszenia i zakończenia udziału w Klubie Hodowcy
12.1. Każda rezygnacja lub zakończenie udziału w Klubie Hodowcy oznacza wypowiedzenie szczegółowej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w ramach tego Regulaminu.
12.1. Każde zawieszenie udziału w Klubie Hodowcy oznacza czasowe zaprzestanie świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę do czasu ustania określonych w Regulaminie okoliczności, które uzasadniały to zawieszenie.
12.1. Hodowca ma prawo do rezygnacji z uczestnictwa w Klubie Hodowcy w każdym czasie. Rezygnacja następuje poprzez złożenie oświadczenia Sprzedawcy na adres klubhodowcow@vetfood.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
12.2. Sprzedawca może zakończyć udział Hodowcy w Klubie Hodowcy, w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
12.3. Sprzedawca może zakończyć udział Hodowcy w Klubie Hodowcy:
– w razie rażącego naruszenia przez niego Regulaminu, w szczególności dopuszczenia się przemocy lub okrucieństwa wobec zwierząt, naruszenia prawa w związku z opieką nad zwierzętami lub wykorzystania uczestnictwa w Klubie Hodowcy niezgodnie z jego przeznaczeniem, lub
– w przypadku z pkt 4.9 tego Regulaminu.
12.4. W przypadku, o którym mowa w pkt 9.5.1 Sprzedawca może także anulować przyznane Hodowcy Punkty lub Gratyfikacje.
12.5. Rezygnacja z uczestnictwa w Klubie Hodowcy lub zakończenie uczestnictwa w Klubie Hodowcy nie zwalnia Stron z wykonania obowiązków wynikających z zawartych już Zamówień.
12.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działalności Klubu Hodowcy w każdym czasie, z ważnych przyczyn (np. technicznych, ekonomicznych, organizacyjnych), z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W takim przypadku, Hodowcy zostaną poinformowani o terminie zakończenia programu oraz o zasadach wykorzystania zgromadzonych Punktów w okresie przejściowym.
12.7. Po zakończeniu programu Klubu Hodowcy, niewykorzystane Punkty wygasają. - Reklamacje
13.1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Klubu Hodowcy.
13.2. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Klubu Hodowcy powinny być zgłaszane Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres klubhodowcow@vetfood.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy: REGIS Sp. z o.o., Targowisko 553, 32-015 Kłaj.
13.3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko zgłaszającego oraz nazwę Hodowli, adres do korespondencji oraz szczegółowy opis i uzasadnienie reklamacji.
14.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Hodowcę o sposobie jej rozpatrzenia. - Postanowienia końcowe
14.1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, której treść stanowi Regulamin, zawarta jest na czas nieoznaczony.
14.2. Zmiany w Regulaminie mogą być dokonywane na zasadach przewidzianych w Regulaminie sklepu.
14.3. Regulamin obowiązuje od dnia 06.11.2025 r.